orang terpandang

Friday, February 4, 2011

marah =)

hai kamu !
seriously hari ni aku bengang gila.
maacam shit je.

marah kott ! tapi comel kan (^_____^)

kalau kau agak agak asyik nak tuduh aku.
PM same kau.
ingat aku hamak sangat ke wei.
pegi jahanam la.
aku nye sabar ade tahap jugak.
jangan ingat kau je ade.
bile kau susah aku kau soh tolong.
tapi bile something yang kau punye EXPIRED
kau nak memaki.
kalau gase nak cakap aku yang buat
kau cakap je depan aku.
tak payah mulut kau berpuisi macam itik.
makin lame aku makin benci kau shiak.
semua bende kau asyik nak cakap aku yang buat.
it's ok.
tapi ingat satu,
bende yang aku tak buat tapi kau cakap aku buat
aku mintak sangat la kau tu minta maaf.
sebab,mulai dari saat kau tuduh aku yang buat,
yang amik semua yang kau punye 
aku tak redha.
SUMPAH DEMI ALLAH AKU TAK REDHA.
WALAUPUN SAMPAI AKU MATI.

 -----------------------------------------------------------
orait, marah da lepas.
bhahaha.



tadi having lunch with aunty aku dari KL.
makan kat RAMADA.
quite ok la makanan die.
tapi tadi buat pertama kali dalam hidup aku kan,
aku pegi melantak ikan salmon yang tak masak.
rase die ?
cube la sendiri ye kalau nak taw.

          p/s :macam nak tampar je muke kau. see in the next
               post.much love.muahhh.

No comments:

Post a Comment