orang terpandang

Sunday, February 6, 2011

you have changed =(

hai kamu !
today is the worst day aku rase.
dalam fikiran aku nie kan,
asyik fikir.
nape kau da berubah.
kau da tak macam dulu.
susah nak faham kau sekarang.
pening pale aku nak fikirkan perangai kau yang sekarang.
pada aku,
aku suke pada kau yang dulu.
sekarang ?
huhh. aku tak rase yang kau nie
orang yang same yang aku kenal satu mase dulu.


 ____________________________________________________________

korang penah tak rase macam yang aku rase ?
makin hari makin banyak bende yang berubah kan.
tapi nak buat macam mane.
da itu jalan yang kite kene melangkah.
setiap manusia akan berubah suatu hari nanti.
(berubah pada bende yang baik ok).
betol tak kamu.


            p/s :dizzy.see in the next post ya.much love.
                 muahhhh.

No comments:

Post a Comment